fbpx

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

(hatályos 2023. január 8-tól)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) érvényesek a Full Cosmetix Kft. (továbbiakban: Full Cosmetix) által üzemeltetett www.fullcosmetix.hu weboldalon (továbbiakban: Weboldal) keresztül a Vásárló által történő regisztráció vagy bármely megrendelés esetén.

A Full Cosmetix adatai:

név: Full Cosmetix Kft.

székhely: 1117 Budapest, Budafoki út 187-189.

telefon: 06-20-336-0737

email: [email protected]

cégjegyzékszám/bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, 01 09 299108

adószám: 25968040-2-43

tárhelyszolgáltató székhelye, telephelye, email címe: Websupport Magyarország Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. [email protected]

Full Cosmetix tájékoztatja a Weboldal látogatóit, hogy 16 éven aluli személy a Weboldalon nem regisztrálhat, nem rendelhet meg terméket, hírlevélre nem iratkozhat fel, tekintettel arra, hogy GDPR 8. cikk (1) bekezdése alapján az adatkezeléshez történő hozzájárulását tartalmazó jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes képviselőjének engedélye szükséges. Az Adatkezelőnek nem áll módjában a hozzájáruló személy életkorát és jogosultságát ellenőrizni, így az érintett szavatol azért, hogy a megadott adatai valósak. A megadott adatok valóságáért az érintett tartozik felelősséggel.

 

  1. A webáruház kezelése

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön, mint megrendelő minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk. A termékek kiválasztásához igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani.

A rendelt termék használati utasítását használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, hogy tartsa be az előírt alkalmazást.

A megjelenített termékek kizárólag online, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, kivéve, ha ez külön akció keretében meghirdetésre kerül vagy ha a megjelölt szállítási értékhatárt eléri a rendelés összege.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

  1. Böngészés

Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek a kosárba kerülnek és regisztráció nélkül is megvásárolhatóak. A termékek termékcsoportba vannak kategorizálva, hogy megkönnyítsük a válogatást. Itt választhat a termékek közül és eljuthat a termékek adatlapjára. Minden termék adatlapon megtalálható a termék neve, leírása, használati útmutató, a termék bruttó ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény és fotó a termékről. A fotó esetenként eltérhet, ha a gyártó változtatott a csomagoláson. Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

 

  1. Rendelés

a.) Megrendelés előtt

Érvényes rendelést regisztráció nélküli is leadhat. Lehetősége van regisztrálni a rendelés leadása során és a rendeléstől függetlenül is. Ennek az előnye, hogy következő vásárlásnál már nem szükséges újra kitöltenie adatait és hírlevelünkre is feliratkozhat. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen kell kitölteni. A sikeres regisztrációról tájékoztató szöveg jelenik meg a képernyőn, majd az e-mail címére érkezik egy automatikus e-mail a regisztráció sikerességéről. Előfordulhat, hogy a tájékoztató levél promóciók, vagy spam mappába kerül, így kérjük, ellenőrizze.

b.) Adatok megváltoztatása

A felhasználó bejelentkezés után, az oldal tetején megjelenő „Fiókom” menüpontra kattintva tudja módosítani adatait és jelszavát.

c.) Elfelejtett jelszó

A weboldalon a fejlécben a „Bejelentkezés/Regisztráció” gombbal lenyíló felületen található az „Elfelejtette jelszavát?” hivatkozás, erre kattintva jut az „Elfelejtett jelszó” aloldalra, ahol az e-mail címe megadásával tud új jelszót kérni, amelyet rendszerünk generál és e-mail-ben elküld Önnek. Az e-mail-ben kapott új jelszót belépés után a fejlécben lévő „Fiókom” hivatkozásra kattintva bármikor megváltoztathatja az Adatmódosítás aloldalon.

d.) Termék cseréje, pénz visszafizetése

Amennyiben a termék cseréjére, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. A törvényi előírásoknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal – vásárlóink érdekeit szem előtt tartva – járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.

e.) A rendelés menete

Termékeink között több módon találhatja meg azt, amire szüksége van.

– A felső menüsorban a ‘Kozmetikum webshop’ lenyíló menüiből a termék kategóriák alapján.

– A weboldal jobb felső részén található kereső segítségével.

A megvásárolni kívánt termékeket a termék oldalon a „Kosárba teszem” gomb segítségével a kosárba teheti. Ha a kosarában már van termék, annak állapotát, a termékek összértékét, az eddig kosárba tett termékek összértékét a fejlécben lévő „Kosaram tartalma” gombbal lenyíló felületen folyamatosan nyomon követheti. Rendelést leadhat regisztráció nélkül is. A termékek kosárba helyezése után a vagy „Kosár” gombra, vagy a felső menü jobb oldalán található kosár ikonra kattintva jut el a kosár részleteihez, ahol a rendszer felkínálja az egyes lépéseket, amelyek végigvezetik a felhasználót a rendelés sikeres leadásához. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a vásárló tudomásul veszi, hogy a rendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár. Rendeléséről az Ön által megadott e-mail címre visszaigazoló e-mail-t kap. Kérjük, ellenőrizze a promóciók, vagy spam mappákat is.

Fizetési módok:

  1. Banki átutalással a megrendelést követően. A fizetési mód díjmentes, külön díjat nem számolunk fel.

Utalás esetén az összeg megérkezése után adjuk át a csomagot a futárszolgálatnak. A szállítás előtt a futárszolgálat küld értesítőt küld a kézbesítésről.

2. Utánvétes fizetés a csomag átadásakor. Az utánvétes fizetés választása esetén 390 Ft kényelmi díjat számítunk fel.

3. SimplePay rendszeren keresztül bankkártyás fizetés. A fizetési mód díjmentes, külön díjat nem számolunk fel.

Az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával tudomásul veszem, hogy a Full Cosmetix Kft. (1117 Budapest, Budafoki út 187-189.) adatkezelő által a www.fullcosmetix.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff/

 

f.) A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9 órától 17 óráig. A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben ügyfélszolgálatunk informálja Önt. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A megrendelést minden esetben e-mailben visszaigazoljuk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Tájékoztatjuk, hogy a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja.

A Full Cosmetix mindent megtesz annak érdekében, hogy a Weboldalon a mindenkori helyes adatok kerüljenek feltüntetésre. Amennyiben ennek ellenére téves adat, hibás ár kerül feltüntetésre, például a feltűnő értékaránytalanságot mutató ár, a nyilvánvalóan téves, a szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0″ Ft-os vagy „1″ Ft-os ár, akkor a Full Cosmetix nem köteles a termékeket a tévesen feltüntetett áron nyújtani. A Full Cosmetix fenntartja a jogot a tévedésen alapuló megrendelések törlésére, azok teljesítésének megtagadására. A Full Cosmetix felajánlhatja a megrendelőnek a helyes és tényleges áron történő teljesítést, melynek ismeretében a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

 

g.) A szerződés iktatása

A webáruház használatával kötött szerződés nem minősül írásban foglalt szerződésnek, a szolgáltató azt nem iktatja, utólag nem hozzáférhető. Jogi szempontból a webáruházban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.

 

  1. Szállítás

Szállítási cím

Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.

Szállítási határidő

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary Kft. és a Csomagpiac Kft. teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! A szállítási határidő 2 munkanap a 12:00-ig leadott rendelések esetében. Az ezt követően leadott rendeléseknél 3 munkanap a szállítási határidő. A kiszállítások időbeni szervezését nem mi végezzük.

Szállítási díjak

A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. A szállítási díjak magyarországi szállítás esetén érvényesek.

A szállítás 13.990 Ft összegű rendeléstől díjmentes.

A szállítási díj 1-13.989 Ft között Csomagpiac Kft.-vel való szállítás során: 1.590 Ft

A szállítási díj 1-13.989 Ft között GLS Hungary Kft.-vel való szállítás során: 1.890 Ft

Csomagpiac Kft. futárszolgálat elérhetőségei:

– Telefon: (+36) 70 940 9442

– E-mail: [email protected]

A Csomagpiac Kft. Adatvédelmi Szabályzatát itt találja: https://csomagpiac.hu/adatvedelmi-szabalyzat-gdpr/

 

GLS Hungary Kft. futárszolgálat elérhetőségei:

– Telefon: (+36 1) 802 0265

– E-mail: [email protected]

A GLS Hungary Kft. Adatvédelmi Szabályzatát itt találja: https://gls-group.com/HU/hu/adatkezelesi-tajekoztato

 

A megrendelő vállalja, hogy az általa megrendelt csomagot csak és kizárólag ő veszi át személyesen, akadályoztatása esetén írásbeli meghatalmazást ad 14 év feletti személynek a csomag átvételére, aki önkéntesen bemutatja személyi jogosultságát a csomag kézbesítőjének.

 

  1. Fizetés

A megrendelt termék árának és a házhoz szállítás díjának fizetési módja.

A megrendelt termék vételárát az alábbi módokon fizetheti ki:

  • Banki átutalással a rendelés leadása után cégünk bankszámlájára (visszaigazoló email tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat). Amennyiben a banki átutalás 7 napon belül nem érkezik meg, a rendelés törlésre kerül.
  • Utánvét, melynek igénybevétele esetén 390 Ft kényelmi díjat számolunk fel
  • Simple Pay bankkártyás fizetés

A Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Kft. Adatvédelmi szabályzatát itt találja: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

  1. Garancia

Termékeinkre a törvény által előírt garanciát vállalunk. A garancia érvényesítéséhez a számla vagy számlamásolat szükséges. A számlát a termékekkel együtt a csomagban küldjük. A hibás/problémás termékeket ajánlott küldeményként kell postacímünkre elküldeni, a reklamáció jogszerűségének megállapítása után a terméket cseréljük és postázzuk a megadott a címre. Sérült, törött termékekre, nem megfelelő használatból eredendő meghibásodásra a garancia nem érvényesíthető. Bővebben a jogi tudnivalóknál.

 

  1. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Amennyiben a vásárló a korábbiakban egy rendelés átvételét a szállítás során megtagadta vagy át nem vett csomagként visszaérkezik, a Full Cosmetix Kft. fenntartja a jogot arra, hogy a továbbiakban a vásárlót előre utalás esetén szolgálja ki. Full Cosmetix erről a vásárlót emailben értesíti.

 

  1. Jogi tudnivalók a vásárlással kapcsolatban

8.1. A szolgáltatástól való elállás joga

A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Ezen jogát megrendelő a termék kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig gyakorolhatja. Elállási jogát megrendelő a rendelés leadásának napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Az elállással egyidejűleg köteles az átvett árut hiánytalan és hibátlan állapotban (sértetlen eredeti csomagolásban) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli, azonban a szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A megrendelő elállási jogát gyakorolhatja az erre utaló egyértelmű nyilatkozatával e-mail-ben ([email protected]), telefonon vagy postai úton. Az írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a megrendelő a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló a szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A felek eltérő megállapodása hiányában a megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát olyan áru értékesítése esetében, amely a megrendelő személyéhez kötött, illetve amelyet a megrendelő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Továbbá nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a termék természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. A kozmetikumok és hasonló árucikkek vásárlása esetén nincs lehetőség elállási jog gyakorlására a készítmények kipróbálása, elhasználása után.

Terméket kizárólag bontatlan csomagolásban veszünk vissza, vagyis, ha a készítményt már felbontotta, nem áll módunkban elállás esetén visszafizetni a vételárát.

Amennyiben a termék átvételekor a csomagoló kartondobozon olyan külsérelmi nyomot lát, amely alapján feltételezi, hogy a megrendelt termék sérülhetett szállítás közben:

  1. Kérjük, hogy bontsa fel a csomagot a futár jelenlétében!
  2. Amennyiben sérült (összetört, kifolyt stb.) a termék, kérje kárfelvételi jegyzőkönyv rögzítését a futártól!

Tájékoztatjuk, hogy a kárfelvételi jegyzőkönyv felvételének hiányában nem áll módunkban az esetlegesen sérülten átvett termékek utólagosan történő kártalanítása, illetve fenntartjuk magunknak ennek egyedi elbírálásra vonatkozó jogát!

 

8.2. A felelősség korlátozása

A szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.

A szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek be:

az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémákért;

az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást

bármilyen adatvesztésért;

bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;

a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

A szolgáltató bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

 

8.3. Adatvédelmi tájékoztató

Adatkezelési tájékoztatónkat a weboldal lábrészében találja meg. Kérjük olvassa el. A megrendelés elküldésével az Adatkezelési tájékoztatót elfogadja.

 

8.4. Egyéb rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembevételével készült.

Jelen ÁSZF 2020. április 1. napjától határozatlan ideig hatályos. Jelen ÁSZF a Full Cosmetix Kft. által üzemeltetett www.fullcosmetix.hu internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható. A Full Cosmetix Kft. által forgalmazott termék(ek) megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

Az ÁSZF feltételeket a Full Cosmetix Kft. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A szolgáltató Internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.

 

8.5. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Amennyiben a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését kéri, azt feltétlenül jelezze e-mailben, hogy tájékoztathassuk az ezzel kapcsolatos teendőkről, információkról. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók. A Vevőnek jogában áll, ha hibás a termék szavatossági, illetve jótállási igényét bejelenteni. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze igényét webáruházunk felé e-mailben. Elérhetőségi adatainkat a 9. pontban tekintheti meg. Igényének teljesíthetőségével kapcsolatos álláspontunkról 5 munkanapon belül értesítjük. Kijavítás, illetve kicserélés kérése esetén törekszünk arra, hogy azok 15 napon belül elvégzésre kerüljenek. Eladó a Vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti Vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott termék megnevezését, vételárát, az Eladó általi teljesítés időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően eladó rögzíti a szavatossági igényre adott választ és tájékoztatást arra vonatkozóan, hogy a Vevő jogvita esetén a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A jegyzőkönyvről a fogyasztó kérésére Társaságunk tartós adathordozón másolatot biztosít. A jegyzőkönyvet Eladó három évig köteles megőrizni. Jogvita esetén a Vevő a Békéltető Testület eljárását is kezdeményezheti, amelynek elérhetősége a 8.6. pontban található.

 

8.5.1. Kellékszavatosság

Társaságunk hibás teljesítése esetén a vállalkozásunkkal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön – választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti a termék vételárának arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év. Kellékszavatossági igényét Társaságunkkal szemben érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket Társaságunktól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

 

8.5.2. Termékszavatosság

A termék hibája esetén Ön – választása szerint – a 8.5.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

8.5.3. Jótállás

Kötelező jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000 forintnál drágább tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik. A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében lényegében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet, – de kedvezőbb feltételekkel – érvényesíteni. A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a 8.5.1. és a 8.5.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

8.6. Panaszkezelés

Panasszal, vagy bármilyen igénnyel kapcsolatban a Full Cosmetix áll a Megrendelő rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

email: [email protected]

A Vásárló a fenti elérhetőségeken jelentheti be igényét, melyet a Full Cosmetix a lehető legrövidebb időn belül elbírál.

  1. A webáruház elérhetőségei

A szolgáltató cég neve: Full Cosmetix Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

A szolgáltató rövidített cégneve: Full Cosmetix Kft.

A cég székhelye, levelezési címe: 1117 Budapest, Budafoki út 187-189.

A szolgáltató képviselőjének neve: Takács Tamás

Cégjegyzék: 01 09 299108

Adószám: 25968040-2-43

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: [email protected]

Telefonos elérhetőség: +36-20-336-0737

A szolgáltató bankszámla száma: 10918001-00000094-78500005

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:

E-mail: [email protected]

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:

Websupport Magyarország Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. [email protected]

 

  1. Vegyes rendelkezések

A Weboldalon megjelenített valamennyi tartalom (szolgáltatás-, termékleírás, szöveg, kép, grafika stb.) szellemi alkotásnak minősül, így szerzői jogvédelem alatt áll, a szerzői jog jogosultja a Full Cosmetix, illetve a Full Cosmetix által forgalmazott márkák védjegyjogosultja. Bármely tartalom engedély nélküli másolása, sokszorosítása vagy egyéb módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, így az tilos.

A Full Cosmetix kizárja a felelősségét a Weboldal használói által kifejtett bármely magatartásért, vagy a Weboldal használata során felmerülő bármely kárért. A Weboldal használója saját magatartásáért teljes mértékben és kizárólagosan felelősséget vállal.

A Full Cosmetix fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. A módosított rendelkezések az azok hatályba lépését követően leadott megrendelésekre alkalmazandók. Az ÁSZF egyes rendelkezéseinek érvénytelensége nem érinti az ÁSZF érvénytelenségi okkal nem érintett egyéb rendelkezéseinek érvényességét. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadók.

 

A szerződés elektronikus úton, nem írásban megkötött szerződésnek minősül, elektronikus úton kerül iktatásra, és a későbbiekben hozzáférhető. A Full Cosmetix között létrejött valamennyi szerződés nyelve a magyar.